Piątek, 21 września 2018 r.
   » Strona główna
   » VWMANIA
   » Speed Mania
   » Konkurs Auto Sezonu 2018
   » Demo Car VW MKI
   » Demo Car VW Touran
   » Project Wolf
   » Kontakt

W sprawach  stoisk wystawowych oraz sponsoringu proszę o kontakt:

Krzysztof Puł‚a
665 85 10 22
e-mail: k.pula@vwmania.org

Właściciel: Dauer
Marka: volkswagen
Model: golf mk2
Silnik: 1.3 nz turbo
Moc [KM]: okolo 110k
Zawieszenie: gwintowane MTS Technic gold edition
Koła: BBS Mahle 15"
Nadwozie: rocznik 90 5 drzwi, robiony na przedlift
Wnętrze: tapicerka gti przedlift, kierowcica custom, tunel custom
Audio: ori cyki w desce, ori nokie w drzwiach, cos gra w bagarzniku:)

Witam. Posiadam volkswagena golfa mk2. Auto jest z roku 90 polift. Podczas prac blacharskich stylizowane na wersje gl przedlift. |Zagle w drzwiach, chrom uszczelki chrom wycieraczki, wąskie zderzaki z chromem. auto dostało ori lampy hella z regulacja wysokości oraz przedliftowy gril z chromem na pojedyncza lampę. tylne lampy to klasyczne jarmarki. Lakier położony nowy taki jak dała fabryka, LY3D tornadorot. zamontowałem wąskie pół sierpy na tył i wąska dokładkę pod zderzak. Z drzwi zostały osunięte listwy nawiązując tym trochę do pierwszej generacji golfa. Środek przeszedł spore zmiany. auto zostało kompleksowo wygłuszone mata bitumiczna oraz pianka kauczukowa 20mm. stara tapicerkę wersji cl zastąpiło również stare wnętrze przedliftowej wersji gti. przednie fotele obszyte są na bokach skórą. tył kanapa jest dzielona i posiada zagłówki. podsufitka czarna. głośniki ori nokie w kieszenie drzwi. środkowy tunel został customowo przerobiony pod dodatkowe zegary, które umieszczone są w drewnianym panelu. customowa kierownica własnego projektu i wykonania, polerowany stelarz wykonczony drewnem osadzony na nabie raida hp. Żaluzja PDK na tylnej szybie. zawieszenie w tym aucie to gwint mts tehnik gold edition, wszystkie poliurietanowe gumy, dołożony stabilizator. hamulce przod to 256mm z pasata b3. tarcze micoda gt i kloski ate. Na tyle seryjne bębny zastapił zestaw tarcz z mk3 gti oraz cambery 3stopnie od camber shims polska. koło to bbs mahle 15" 7j polerowane ranty złoty rotor z palety nissana oraz chrom ori kapsle. opony to nankang 165 45 15. założone dystanse przód 1cm tył 2 jednostka napędzająca to 1.3nz seryjnie posiadała 55km, została uturbiona. moc nie sprawdzona, szacowana w granicach 100 a 110km. seryjny słupek bez kucia po kompletnym remoncie, panewki, pierścienie głowica itd. kolektor wydechowy custom, turbo garrett na stałej geometri z forda escorta 1.8 td które pompuje 0,7 bara, dolot fmic, intercooler turboworks, blowoff hks, dołożona chłodnica oleju, manometry tem oleju, egt i boost. wydech to 2,5" z ostatnia puszka przelotową od rm motors, skrzynia jest 5cio biegowa i pochodzi od polo 86c2f. całością steruje ecu master det3

Pozostałe zdjęcia:

Powrót do galerii projektów

Profesjonalne bezpÂłatne statystyki www
Copyright © 2006-2018 vwmania.org