Piątek, 19 stycznia 2018 r.
   » Strona główna
   » VWMANIA
   » Speed Mania
   » Konkurs Auto Sezonu 2017
   » Demo Car VW MKI
   » Demo Car VW Touran
   » Project Wolf
   » Kontakt

W sprawach  stoisk wystawowych oraz sponsoringu proszę o kontakt:

Krzysztof Puł‚a
665 85 10 22
e-mail: k.pula@vwmania.org

Właściciel: GranuL
Marka: Volkswagen
Model: Bora
Silnik: 2.3v5
Moc [KM]: 150
Zawieszenie: Pneumatyczne
Koła: EtaBeta
Nadwozie: Sedan
Wnętrze: Recaro
Audio: GroundZero

2.3 Vr5 (AGZ 150KM) 1998R Moc seryjna bez większych modyfikacji - zadbany silnik z nowymi ori świecami, przewodami, rolkami itp. na chwile obecną solidna seria - w planach było uzyskanie jak najlepszych walorów akustycznych a nie mocy i tak też się stało. Wygląd silnika i komory delikatny clean, oraz został pomalowany na czerwono kolektor oraz zbiorniczki i osłony na czarny połysk. Pozbyłem się znaczków i zastąpiłem je nowymi tak aby stylistycznie pasowały do siebie - mianowicie czerwony kolektor pasuje do nowych przewodów czerwonych oryginalnych oczywiście bo obecne były już lekko wyblakłe. Emblematy V5 z czerwoną 5tką od AQN-a zostały zamontowane na zaślepkach kierunkowskazów z błotników na styl WOB-ów oraz przyszedł emblemat V5 AQN Czerwony w grill frontowy. Plastiki zbiorniczki i osłony są w czarnym połysku a silnik jest na bieżąco czyszczony. Przelotowy układ wydechowy 2.5" z dołożonym tłumikiem przelotowym 2.5" kwas + RM Motors zakończony tłumikiem końcowym od Magnaflow (wielkie podziękowania dla [b]INCO [/b]on mi go polecił)+ końcówki ultera. Aktywowany pakiet komfortu po za RKM jeszcze (czyli ryglowanie drzwi po przekroczeniu 20KM/h, zamykanie auta po 1minucie ) tempomat, elektryczne szyby 4x, lusterka z pamięcią ułożenia razem z fotelami, lusterko fotochromatyczne, czujnik deszczu, MFA - pełny FIS, lewe lusterko obniża się przy cofaniu (miałem to seryjnie), zmienione oświetlenie bagażnika na LEDy ze względu słabego oświetlenia seryjnego - barwa biała zimna i tak samo podświetlenie rejestracji, wnętrze ma oświetlenie białe ciepłe. Jestem w trakcie zmiany oświetlenie licznika FISa i panelu klimy na biały zimny oraz adaptacji oświetlenie pod nogami i drzwiami. Z systemów elektrycznych w jakie auto zostało seryjnie wyposażone to: ESP,EDS, ABS, GPS, IMMO, Grzane fotele, domykanie szyb.UKLAD NAPĘDOWY Seryjny - przednionapędowy, ori stabilizator zastąpiony Stabilizatorem od Audi s3, podcięta prawa podłużnica w celu umożliwienia autu zejście jak najniżej. Poliuretany.ZAWIESZENIE Pneumatyka AIR Ride, Butla 25L, kompresor Viarowski 380C na zawieszeniu gwintowanym, przód i tył niezależny na 2 elektrozaworach. Sterowanie zdalne z pilota jak i stacjonarne na przewodach w oplocie metalowo gumowym. BODY-KIT: Przedni zderzak został pozbawiony miejsca na rejestrację i listwa również aby auto wyglądem przypominało wersję USA do tego zostały wstawione pomarańczowe obrysówki, grill pomalowany na czarny połysk i kratki dolne przemalowane na czarny połysk, które szybko zostały zastąpione według mojej osobistej koncepcji kompletną oryginalną blendą od Audi S3 8L wraz z halogenami poczatkowo oklejonymi w kolor żółty a obecnie w wersji Clar. Zderzak przedni pozostał pozbawiony szpar od dokładki dolnej a dolna dokładka seryjna została zaspawana a konkretnie jej dolne wloty. Doposażyłem auto w lusterka od VW Golfa MKV 2008r z oklejonymi prze zemnie na pomarańczowo kierunkami jednak ich byt szybko zweryfikowałem i zostawiłem przejrzyste. Tylny zderzak dostał dyfuzor od VW Passata B7 R-line i został polakierowany w czarny połysk aby pasował do koncepcji auta czyli innych elementów czarnego połysku takich jak mocowania lusterek ramki drzwi czy też emblematy w kierunkowskazach w stylu WOB aczkolwiek z napisem V5 jak i blendy od S3 8L z dokładką Cupry od Leona oraz oczywiście elementy łączące starą dokładkę zaspawane przez plastikarza. Tylna listwa zderzaka dostała obrysówki czerwone aby dodać Amerykańskiego stylu do samego końca. Auto posiada oryginalny Xenon w którym zastosowałem oryginalne żarniki typu Colour Match pozbawione efektu wypalania się. Tył auta dostał po za zderzakiem klapę USA jak i rejestrację PL w wymiarach ori USA no i oczywiście oryginalne lampy hella USA. Pokusiłem się o kolejny autorski pomysł jakim była kamera cofania według mojego patentu czyli w oryginalnym znaczku VW zamiast mechanizmu zamka zamontowałem oczko kamery, które jest podpięte pod radio 2DIN i po wpięciu wstecznego obraz zostaje przekierowany na owe radio. Słupki boczne oklejone czarną folią w połysku. Jasne wnętrze na beżowych skórzanych stołkach od Recaro, 2x podłokietnik, Tunel środkowy przerobiony pod manometry i pomalowany w czarny połysk, Przełącznik świateł od R32, Kierownica skórzana 3ramienna drewniana pod kolor dekorów drewnianych wnętrza. Ramka chromowana od polifta na biegi. Lampka W8 Home Made oraz podświetlenie klamek jaki nóg przy otwieraniu. Plastiki boczne i zaślepki które były porysowane a dokładniej guma która je porywała została zdrapana i zostały one pomalowane na czarny połysk. CAR-AUDIOJednostka centralną jest Pioneer AVH-P3300BT, którego to wyposażyłem w mikrofon do telefonu BT, Pilot zdalnego sterowania z kierownicy, oraz kamerę cofania, zastanawiam się czy DVB-T nie podpinać ale za w czasu póki auto i tak było rozebrane to poprowadziłem kable pod DVB-T aby w razie potrzeby podpiąć na gotowo odbiornik a nie rozbierać co chwile wnętrza bo nie lubię jak coś skrzypi i puka dlatego staram się chronić auto od tego jak tylko mogę. Odblokowałem możliwość oglądania DVD podczas jazdy. Drzwi zostaną wygłuszone i na chwilę obecną po za nimi całe auto zostało wygłuszona matami GMSa, za car-audio Wpadł sub i wzmak Ground Zero w zabudowie bagażnika wraz z pneumatyką.

Pozostałe zdjęcia:

Powrót do galerii projektów

Profesjonalne bezpÂłatne statystyki www
Copyright © 2006-2018 vwmania.org